Fantasy obchod – recenze

Pokud jste milovník žánru fantasy, historie či her, nebo jen člověk, který před Vánoci hledá nápad na originální dárek, pak jste nalezli ten správný e-shop.

Fantasy obchod

Fantasy obchod nabízí nepřeberné množství věcí, orientuje se především na žánr fantasy. Na jeho stránkách objevíte předměty z filmů jako Star Wars, nebo Pán prstenů, potřeby pro larp: zbraně, kostýmy i velmi stylové doplňky; nepřeberné množství knih a mnoho deskových her.

Fantazy obchod má deskové a PC hry

Nabídka her je vskutku obdivuhodná, jelikož obchod nenabízí jen, jak je u nás zvykem, přeložené hry, ale i hry v originále.

Dělení deskových her je zjednodušeně trojí:

• sběratelské
  • karetní
  • figurkové

Jen v sekci deskových her je k dostání téměř jedenáct tisíc produktů, takže pokud hledáte něco konkrétního a stále jste to nenašli, tady nejspíše uspějete. Počítačových her nabízí obchod jen pár, a často se můžete setkat s tím, že jsou vyprodané. Je to jednoduše tím, že to není hlavní oblast zájmu Fantasy obchodu. Můžu vás ale ujistit, že i hráč počítačových her si něco vybere.

Fantasy a filmové předměty

Necelé čtyři tisíce nabízených produktů zahrnují hrníčky, oblečení, šperky, nejrůznější akční figurky a mnoho dalšího. Nejčastěji se setkáte se sedmi hlavními tématy, která jsou zobrazována na nabízených předmětech.

Jsou mezi nimi:

• Hra o trůny
  • Pán prstenů
  • Star Wars
  • Zaklínač atd.

A pokud si myslíte, že už jste viděli všechno, tak věřte, že čajová konvice ve tvaru R2D2 vás vyvede z omylu.

Larp a historie

E-shop nabízí vše pro šermíře, lukostřelce i herce. Prodávané zbraně jsou měkčené, dřevěné, nebo železné rekvizity. Právě potřeby pro larp jsou jedním z hlavních lákadel obchodu, jelikož u nás není mnoho podobných podniků. Koupit se dají buď jen části nejrůznějších kostýmů, nebo rovnou celé. Obvyklými návštěvníky webu jsou ale i skuteční šermíři, kteří využívají výhodných cen na železných zbrojích, které jsou použitelné i do tvrdých železných bitev.

Recenze

Popsání celé nabídky Fantasy obchodu by zabralo mnoho času. Nejsou zde zmíněné knihy, DVD ani celá kategorie bylinkářky, která nabízí byliny, čaje medoviny a další podobné věci. S obrovským výběrem a přijatelnými cenami je Fantasy obchod dobrá varianta nákupu. Jako dárek k Vánocům by jistě každou dámu potěšili náušnice Lorien, nebo nové šaty. Pány zaujmete kusem nějaké zbroje, nebo lahví keltské medoviny. Pro vaše potomky navrhuji něco z nabídky deskových her, knihu, nebo třeba tričko s potiskem Pána prstenů.

Fantasy obchod upřímně doporučuji a určitě se nebojte zkusit koupit něco nového- stojí to za to!