Roblox – hra, ve které se najde každý

Na první pohled je Roblox hra pro děti, která není nijak ničím neobvyklá. Avšak tato představa je velký omyl. Tato hra v sobě skrývá mnoho možností. Můžete si zde zahrát, ale také tvořit a nebo podpořit nadějné tvůrce z řad hráčů.

Jak Roblox funguje?

Jako první je samozřejmě třeba si hru stáhnout a poté se zaregistrovat. Registrací si vytvoříte profil a zároveň svou postavičku. V počítači se vám poté objeví dva soubory. Jeden názvem Roblox Player a Roblox Studio. Jako v každé hře, tak i zde je virtuální měna –  Robuxy. Ty můžete buď zakoupit na oficiálních stránkách nebo si je vydělat hraním miniher.

Roblox

Roblox Player

Po otevření na vás vyskočí mnoho her. V tomto se mi Roblox velmi líbí, protože si můžete zahrát pomalu cokoliv. Můžete hrát sami, ale také s přáteli. Všechny hry jsou zdarma a mimořádné je, že většina her je vytvořena samotnými hráči. Mezi nejoblíbenější hry na Robloxu patří například hra Adopt me! (tuto hru dokonce v jeden moment hrálo přes 1 milión hráčů) a Meep City (zde je na Robloxu pokořen rekord 1 miliarda spuštění).

Roblox auto simulator

Roblox Studio

Zde máte možnost si jednoduše vytvořit vlastní hru. Tímto způsobem si dokonce můžete vydělat skutečné peníze, když se vaše hra bude hráčům líbit a podpoří vás virtuální měnou, kterou poté můžete přeměnit na skutečné peníze.

Roblox Bloxburg

Závěrem

Zpočátku se tato hra může jevit dětinsky, protože má stavebnicový vzhled. Každopádně opak je pravdou. Myslím si, že se zde může pobavit opravdu jakýkoli hráč a najít si své záliby. Opravdu neobvyklé a hlavně skvělé mi připadá právě tvorba her. Tato hra v roce 2020 nabyla na popularitě a každý měsíc ji hraje přes 100 miliónů hráčů z celého světa. Tím, že hry tvoří hráči, tak je třeba koukat na hodnocení, protože některé hry nestojí za to nebo obsahují chyby. Zároveň do hry můžete získat spousty promo kódy, díky kterým dostanete různé předměty.

Roblox Flee the Facility

Doporučujeme hru:

  •  
  •  

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*