Smash Hit – recenze hry pro mobilní telefony

Chcete si na chvíli odpočinout a přitom vás nebaví nudné hry, ve kterých chybí akce? Je pro vás důležitý nejen herní zážitek, ale i dobrá grafika a kvalitní vizuální zpracování? Tak to na vašich mobilních telefonech a tabletech rozhodně nesmí chybět hra s názvem Smash Hit.

Tvůrci oblíbené hry Sprinkle se rozhodli vyměnit vodu za sklo a především o sto osmdesát stupňů překopat designové zpracování. Hra Smash hit se odehrává ve skleněném světě, kterým postupně proplouváte. Graficky velice precizně zpracované prostředí je více než povedené. Nebudete se jím ale samozřejmě jen kochat – v labyrintu se nachází mnoho překážek, které je třeba rozbít, abyste do nich nenarazili. Efekty tříštění skla jsou velice věrné, stejně jako vyobrazení prostoru.

Smash Hit

Co na vás ve skleněném labyrintu čeká

Kromě dobrého postřehu a přesnosti bude třeba také strategizovat s počtem nábojů – některé překážky minete jen o kousek, jiné se pohybují a je třeba je rozbít na správném místě, ne vystřílet veškerou munici. Nevýhodou Smash Hit je, že má jen jednu trasu, kterou musíte, pokud po cestě do skla narazíte a ztratíte životy, znovu absolvovat. Kvůli opakujícímu se prostředí v každém novém pokusu o dosažení cíle se může někomu hra omrzet. Také ale není dělaná na to, abyste u ní seděli několik hodin – nejlépe poslouží ve volné chvilce, když se potřebujete zabavit. Pro ozvláštnění jsou na trase bonusy, které můžete sbírat a získávat možnost střelby více kulek najednou, ale i jiné poutavé efekty jako je zpomalení času či použití kulometu.

Stažení a více verzí

Velkou výhodou je, že si hru Smash Hit můžete stáhnout zdarma. Sice vám budou v porovnání s placenou variantou chybět některé nadstavbové funkce, jako je například zobrazení statistik a možnost začít v půli labyrintu, ale přesto je bezplatná verze plně funkční a bez omezení. Uznejte přeci, že proplout a prostřílet se celým skleněným světem je mnohem větší zážitek, než si cestu zkrátit. Hra je ke stažení na Google Play i App store.