Magicka 2 – recenze hry

První díl této zajímavé hry se mezi lidmi rozšířil jako hra s obrovskými možnostmi kombinací různých kouzel. První Magicka totiž nabízela opravdu zajímavé a roztodivné možnosti v kombinování různých kouzel, jaké dosud žádná jiná hra nenabídla. Druhý díl je na tom velmi podobně. Možná až příliš podobně – od prvního dílu se totiž příliš neliší.

Co je Magicka 2 vlastně zač?

Svět Magicky 2 oplývá svým typickým humorem, díky kterému si ze sebe hra sama často utahuje. Kromě toho vás tento fantasy humorný svět vede neustále kupředu – nikdy se nemůžete vrátit ani o krok zpět. Dopředu se posouváte díky tomu, že ničíte hordy všelijakých nepřátel, a to opravdu roztodivnými způsoby. Díky možnostem kombinací různých magií můžete své nepřátele spálit, zmrazit, vypařit, otrávit, roztavit nebo zabít elektrickou bouří. Možností je opravdu spousta.

Magicka 2

Hra oplývá také poněkud nezajímavým příběhem, což vzhledem k tomu, že se sama bere s humorem a neustále užívá sarkasmus, vlastně ani nevadí. Nicméně ani od toho humoru příliš nečekejte. Zpočátku vás možná i trochu pobaví, ale po chvíli hraní už vám spíš začne lézt na mozek.

Co od hry tedy čekat?

Jak jste již možná pochopili, v podstatě jediná zajímavá věc, kterou může Magicka 2 nabídnout, je zajímavý systém kouzlení. Není zde ani příliš velký pokrok od předchozího dílu – jedinou změnou je lehká úprava grafiky a zjednodušení hry samotné. Magických živlů máte stále osm a jejich ovládání podléhá jisté logice. Nemůžete např. použít vodu a hned potom elektřinu, jinak se sami usmažíte.

Živly se vzájemně všelijak doplňují, vzájemně se nulují nebo vylepšují, což dokáže hráče svým způsobem nadchnout. Chvílemi však můžete mít v tolika možnostech kouzlení trochu chaos a občas se v nich ztrácet.

Každopádně doporučujeme hrát Magicku 2 alespoň ve dvou hráčích. Pokud ji budete hrát sami, velmi rychle vás omrzí. Brzy totiž začne být poněkud repetetivní, vy se naučíte používat pár svých oblíbených kouzel stále dokola a tím zajímavá část této hry skončí. To samozřejmě hrozí i v multiplayeru, nicméně když můžete s někým kooperovat, dělá to hru hned o něco zábavnější. Navíc, některá kouzla je možné různě kombinovat i se spoluhráčem.

Hra tedy určitě stojí za zkoušku, pokud vás lákají roztodivné kombinace magií, ale spíš jen v tom multiplayeru. Samotné vás pravděpodobně přestane brzy bavit.

Další fantasy hry: