Tomb Raider Definitive Edition recenze + návod

Tomb Raider Definitive Edition je remasterovaná verze kritikou oceňované verze z roku 2013. Tato byla vydána pro konzole PlayStation 4 a Xbox One a nabízí grafické a herní vylepšení, které přináší ještě hlubší a intenzivnější zážitek z dobrodružství mladé archeoložky Lary Croft.

Video návod na celou hru

Tomb Raider recenze

Příběh hry Tomb Raider Definitive Edition sleduje začátky kariéry Lary Croft a její první dobrodružství, které ji změní z nezkušené studentky na statečnou hrdinku. Lara se společně se svými přáteli ocitá na neznámém ostrově po havárii lodi. Musí se naučit přežít v nepřátelském prostředí, čelit nebezpečím a odhalit tajemství ostrova. Během své cesty narazí na starobylé tajemství, které by mohlo změnit svět, a Lara se ocitne tváří v tvář nebezpečným nepřátelům a silám, které přesahují její představivost.

tomb raider definitive edition ps4

Hra Tomb Raider Definitive Edition přináší vynikající kombinaci akce, dobrodružství a hádanek. Hráči budou muset prozkoumávat prostředí ostrova, hledat ukryté poklady a odhalovat tajemství. Součástí hry jsou i epické akční sekvence, ve kterých Lara bojuje s nepřáteli, šplhá po stěnách a řeší náročné hádanky. Vylepšené bojové mechanismy umožňují hráčům využít stealth taktiky a využít prostředí k výhodě.

Grafika hry Tomb Raider Definitive Edition je úchvatná. Detaily prostředí, vodní efekty, osvětlení a animace postav jsou vynikající a přinášejí neuvěřitelně realistický zážitek. Hra je plná nádherných výhledů na ostrov a prostředí, které vytváří atmosféru tajemství a nebezpečí.

Zvukový design hry je také skvělý. Hudba, zvuky přírody, výbuchy a hlasové herecké výkony přispívají k atmosféře hry a dodávají jí na dramatickém náboji.