Hra na Android – Spirit HD

Máte rádi nikde nekončící vesmírné hlubiny? Také tolik milujete ty jednoduché a návykové akce, kterých zkrátka nebude nikdy dost? Pokud jste si na výše uvedené otázky odpověděli v kladném duchu, tak se pohodlně usaďte a svou pozornost zaměřte k velice osobitému titulu nesoucí název Spirit HD.

Spirit HD – recenze hry

Abstraktní scenérie a rozporuplní nepřátelé se objevují za každým rohem.Jejich cíl je snadný, mají se postarat o váš rychlý neúspěch. To vy máte úkol zdaleka těžší, prostoupit ohromným počtem levelů a dokázat všem přeživším, že si s vámi neměli začínat. Nenechte se však zmást ledabylou originalitou. Výtvor Spirit HD je unikátním dílkem, které nadchne i ty nejzatvrzelejší hráče tahových strategií.

Váš hlavní hrdina sice nevypadá nijak vábně, dalo by se dokonce říci, že vypadá katastrofálně. I přes všechny tyto vyřknuté negace si na nelibé stvoření zanedlouho zvyknete a stanete se neodlučitelnými kamarády. Pokud čekáte nepřátele v podobě nenasytných emzáků s pulsujícími zbraněmi, tak trochu přibrzděte, ať nejste nakonec zklamaní. Vše se odvíjí od fantaskní představivosti vývojářů, kteří nechtěli herní průmysl zatěžovat další nudnou střílečkou, kde jde spíše o prsty, než o přímočarou zábavu. Proto se nelekněte, když se vaším úhlavním nepřítelem stane fialový kříž, nebo dokonce červená šipka.

Spirit HD

Ve hře naleznete pouze 3 herní módy

1. Classic
  2. Extreme
  3. Pulse

Úkolem hry je vytváření tzv. černých děr, do kterých chytáte veškeré pohybující se prvky. V módu classic a extreme tyto černé díry vytváříte v bodech, kde se vám podaří vytvořit smyčku hrdinou. Ten totiž za sebou zanechává otisk stopy. Ovládáte ho tahem prstu. V režimu Pulse tyto mezigalaktické pasti vytváříte sběrem pohyblivých kruhů. Během několika málo minut si na jednoduché ovládání zvyknete a budete chytat jednoho padoucha za druhým.

Spirit HD 2
Ke hře Spirit HD toho není co více říci. Jde o půvabnou odreagovačku, kterou si můžete zapnout kdykoliv a kdekoliv. Jakmile ztratíte 3 životy, tak vaše hra končí. Zkuste udělat co největší skóre a užijte si celkem stereotypní zábavu, kde nenarazíte na žádný zákys, ani bosse. Hlavním motorem je překonávání sama sebe.

Velkou nevýhodou je fakt, že své skóre nemůžete s nikým sdílet, takže jde o takovou singlovku, jež potěší ve dnech chmurných a deštivých.

Zahraj si i další hry na Android.