Soul Knight – recenze hry

Hraní online s přáteli, single player i bez potřeby připojení k internetu, jednoduché ovládání, vtipné koncepty a hlavně odreagování při střílení do nepřátel v pixelové grafice, to vše vám zdarma může nabídnout úžasná hra Soul Knight, která vás jen tak neomrzí! Můžete si ji zahrát na vašem iPhonu, mobilu s androidem a nebo i na Nintendu Switch. Hra byla vyvinuta společností ChillyRoom Inc., vydána v roce 2017 a od té doby je stále vylepšována.

Soul Knight princip hry

Před začátkem každé hry si zvolíte postavu, se kterou chcete bojovat a poté vstoupíte do dveří, které vás teleportují na náhodnou mapu. Mapy obsahují různé sekce s mnoha druhy nepřátel, kteří vás chtějí zabít. Sekce musíte vyčistit, abyste se dostali k portálu. Nejdůležitější, co se musíte naučit, je vyhýbat se kulkám. V některých sekcích najdete truhly se zbraněmi, v některých obchůdek, společníky, kteří vás budou doprovázet v boji a tak dále.

Každá mapa má 5 kol. Vždy, když se dostanete do pátého kola, čeká na vás zuřivý boss, kterého je třeba porazit, abyste se probojovali do další z celkových tří map. Konec hry nastává ve chvíli, kdy přežijete průchod všemi mapami. Během hraní sbíráte peníze, součástky na výrobu nejrůznějších věcí a nebo třeba i fragmenty pro získání parádních skinů. A takhle hrajete stále dokola. Mapy se mění a nepřátelé s nimi.

Soul Knight

Ovládání

Jak už bylo zmíněno, ovládání je velmi jednoduché. Jedním palcem ovládáte joystick, kterým pohybujete svou postavou a druhým palcem střílíte a nebo vyměňujete zbraně. Nic jiného ke hraní nutně nepotřebujete. Pokud by vám ovládání přeci jen nevyhovovalo, máte možnost si ho kompletně přenastavit.

Postavy

Zvolit si můžete jednu z 15 postav , přičemž za 6 z nich nemusíte utratit ani jednu českou korunu a jednu máte automaticky od začátku. Každá z nich má nějakou svou schopnost. Například pokud byste hráli za postavu Priest, mohli byste si během hry doplňovat život. Své postavě lze dokupovat i skiny za získané peníze z hraní.

Soul Knight 2

Zbraně

Soul Knight nabízí obrovskou škálu zbraní. Celkem je jich ve hře 399 a nikdy nevíte, jaká vám z truhly padne. Můžete si zbraně i vyrábět. U každé je potřeba sledovat, kolik vám jeden výstřel ubírá energie. Narazit můžete na světelný meč a různé srandy, jako je zbraň vystřelující fotbalové míče, dárečky, bublinky, můžete házet TNTčka a nebo střílet poníkem duhu.

Soul Knight 3

Hraní s přáteli

Bohužel teď nejspíš neuděláme radost androiďákům. V současné době je dostupná pouze beta verze, která umožňuje jen uživatelům iPhonů hrát mezi sebou na dálku. Ale nezoufejte! Hra nabízí i možnost připojení se do hry přes lokální síť. Stačí, když budete vy a všichni vaši přátelé na stejné Wi-Fi a můžete společně hrát i tak. V budoucnu se dočkají i ostatní uživatelé.

Další hry pro Android: