Jak připojit druhý ovladač k PS4


Jak připojit, přidat, zapojit a nastavit druhý ovladač na PS 4 ukáže tento návod. Také už máme doma 2x gamepad Dualshock, tak je zábava u her dvojnásobná 🙂

Jak připojit druhý ovladač k ps4

Připojení a přihlášení druhého ovladače na Playstation 4 uděláte následovně. Abyste gamepad č.2 mohli spárovat, musíte mít zapojený již ten první. Poté na tom druhém, novém stiskněte klávesu prostřední se znakem PS a ukáže se tato obrazovka.

Zde klikněte na volbu Nový uživatel.

Jak připojit druhý ovladač k PS4 - 1

Na další obrazovce můžete vytvořit nového uživatele, jak popisuji v návodu k nastavení Playstation. Poté by ale již na plejstejšnu byli 2 účty a vždy byste museli zvolit, ke kterému se přihlásíte a automatické přihlášení by nefungovalo. jelikož my hrajeme občas, doporučuji volbu Hrát jako host.

Jak připojit druhý ovladač k PS4 - 2

Můžete se také přihlásit pomocí chytrého telefonu (Smartphone). Já volím Nepřihlašovat se.

Jak připojit druhý ovladač k PS4 - 3

A jak vidíte na této obrazovce, již jste přihlášeni jako Host1 a můžete začít hrát hry pro dva.

Jak připojit druhý ovladač k PS4 - 4

Tento postup je ale nutné vždy zopakovat, pokud se konzole vypne a zapne – tzn. musíte jej aktivovat pokaždé, když chcete hrát ve 2 (a více lidech). Pokud ale budete mít již svůj druhý účet vytvořený, bude to jednodušší.

Další návody pro PS4 gamepad

12 komentářů on Jak připojit druhý ovladač k PS4

  1. no to je v pr… s timhle ultra procesem, a navic blbe nečekaný…. A PROČ TO NEDAJ TI KRETENI DO OFIC.NAVODU!? další palec dolu pro lajdaky

  2. Dobrý den,
    dcera dostala druhý ovladač pro hraní dvou lidí na jedné konzoli PS4 a nevím jak ho připojit tak, aby se s ním dala hrát hra Knack 1, nebo Knack 2 ve dvou lidech na jedné TV. Nový funguje, ale vždy, když ho připojím středovým tlačítkem tak deaktivuji ten původní a naopak. Zkoušel jsem se starým funkčním ovladačem připojit na svůj účet, zapnout hru, načíst vybranou kapitolu a s novým ovladačem se přihlásit přes účet Hosta (viz. návod Jak připojit druhý ovladač k ps4) Vším projdu až do konce podle zmíněného návodu, ale ve hře se nikde nový ovladač a tedy i nový hráč neobjeví.Opakuje se jen přepínání mezi ovladači s tím, že první ovladač přestane ovládat, zapnutím toho druhého a naopak. Nevím, jak nového hráče přidat do hry. Hra je pro 1-2 hráče. Předpokládám, že když s novým ovladačem zapnu i vypnu PS4, tak je funkční a nemusím ho nechávat spárovat, nebo resetovat? Děkuji za poskytnutou radu a podrobný návod.
    S pozdravem V.F.

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*