Stahujte Grand Theft Auto V, pokud Vám nejde DVD

Koupili jste si GTA V a máte vadné jedno ze sedmi dvd, na kterým je instalace hry? Návod jak toto vyřešit najdete v článku.

Na tuto hru jsem se moc těšil, na xboxu jsem ji už dohrál, ale verze pro PC slibuje kromě více hudby a lepší grafiky také další novinky.

Takže jsem si ji předobjednal a včera přišla. Instalace zabere na disku 60GB, to už je pěkná porce dat a tak v krabici s hrou je rovnou 7 dvd.

grand_theft_auto_v_7dvd

Bohužel, to čtvrté v mém balení bylo vadné, na webu jsem našel několik diskusí, že to není jen můj problém, ale poměrně častá vada. Tak jsem googlil dál a zde je postup, jak to vyřešit, abyste si hru zahráli ještě dnes (pokud máte hodně rychlý net).

GTA 5 můžete stáhnout ze stránek Rockstargames.com

Nejdříve je třeba se registrovat na adrese http://socialclub.rockstargames.com/
rockstargames socialclub nový účet

Poté zde vpravo nahoře kliknete na ozubené kolečko, jak vidíte na obrázku a vyberete volbu GAME DOWNLOADS.

rockstargames socialclub

Zde klikněte na záložku USE ROCKSTAR CODE. V balení hry najdete kód, který zde zadáte.

Poté stačí kliknout na DOWNLOAD FOR WINDOWS a už to jede.

gta5 use rockstar code

Každopádně jak jsem psal, hra má 60GB a i když na obrázku je vidět, že díky UPC je rychlost celkem slušná, nejede to naplno po celou dobu, takže si pár hodin na stažení počkáte. Ale časově to vyjde skoro stejně jako kdybyste hru instalovali z přiložených dvd.

gta5 instalace

Pokud již máte koupené další hry, uvidíte v této záložce.

rockstargames hry

Kde koupit GTA V nejlevněji

1 komentář z Stahujte Grand Theft Auto V, pokud Vám nejde DVD

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*