Project Makeover – recenze mobilní hry

V listopadu 2020 spatřila světlo světa nová hra týmu Magic Tavern, zaměřená především na dámské herní publikum: Project Makeover. Na první pohled vypadá jako aplikace, ve které jen oblékáte postavičky, ale není to tak úplně pravda. Hrajete za šéfa/šéfku týmu, složeného ze stylistů a dekoratérů, kteří pomáhají lidem z těžkých životních situací: děláte jim makeover bytu i vizáže.

Recenze hry Project Makeover

Volíte dekorace, make-up, oblečení, sestřihy a snažíte se, aby vše co nejvíce odpovídalo povahám jednotlivých postav. Mezi ty patří např. cílevědomá šéfkuchařka, upatlaný biolog, trojnásobná matka, unavená účetní, zdrcený malíř a mnoho dalších. Jak to však chodí i v reálném životě, abyste mohli všechny ty věci koupit, musíte mít peníze. A zde se dostáváme k pravému jádru hry: peníze získáte hraním puzzlí ve stylu Candy Crush, vždy ale s nějakým módním tématem (brýle, drahokamy, hřebeny, make-upové paletky apod.).

Project Makeover

Project Makeover 2

Dalo by se říct, že her podobného typu je na trhu již dostatečné množství, proč tedy hrát zrovna tuto? Především kvůli hlavním antagonistům. Celou hru vás provází stylisti Francis a Gigi, dekoratér Derek: všichni tři jsou vtipní, milí, mají pěkné designy a jistě si je brzy zamilujete. Dále se setkáte s vaším úhlavním nepřítelem, vaší předchůdkyní Gretou Von Detou a její asistentkou Michelle. Tato setkání se odehrávají v doplňkových „dramatech“ a jsou do hry vložena vyloženě pro pobavení hráče.

Project Makeover 4

Project Makeover 6

Za zmínku stojí i to, že se hra dá hrát i bez mikrotransakcí. Ty ve hře sice jsou, ale přijdou mi poměrně nenásilné, a i bez nich se můžete s trochou šikovnosti posouvat dále. Každý den dostáváte za odměnu kusy oblečení pro svého avatara, pomůcky pro hru (klasické bomby, duhová kola, rachejtle apod.) nebo diamanty. Ty se vyplatí si šetřit až pro chvíle, kdy si skutečně nebudete s level vědět rady (a že některé vám zaberou i dny). A že 5 srdíček je na hraní málo? Můžete se spřátelit s hráči z celého světa a o srdíčka je prosit. Tímto způsobem vám nikdy nedojdou.

Project Makeover 8

Třešničkou na dortu jsou různé minieventy (nákupní horečka, Gigina módní přehlídka) či možnost nákupů oblečení, nábytku a stylů pro vašeho avatara.

Jedná se o velmi příjemnou a návykovou hru, kterou mohu doporučit všem, kdo mají rádi pestré barvy, módu a „bonbonkové“ puzzle. Hra prochází častou aktualizací, takže se nemusíte bát, že by vám brzy došli zákazníci či úrovně.

Zkuste i podobné hry: