Gardenscapes – recenze oblíbené hry, která je ke stažení zdarma

Hra Gardenscapes je z kategorie match 3 (ve těch máme za úkol spojit tři a více stejných symbolů). Většina z nás zná díky sérii Candy crush od společnosti King. Beze sporu nejznámější je pak Saga, kde se úroveň za úrovní probíjíte nekonečnou spoustou sladkostí. Mnoho z nás už z této sladké série nejspíš pořádně bolí zuby, a tak obracíme zrak k jiným hrám.

Gardenscapes recenze

Za poslední roky se v kategorii match 3 vyrojila velká spousta titulů, nicméně jeden z nich – hra Gardenscapes od společnosti Playrix výrazně vyčnívá. V té, stejně jako v sérii Candy crush, najdeme klasické herní úrovně, ve kterých máme za úkol spojovat stejné symboly. Také tu máme množství bonusů pro lepší postup hrou. Tady však podobnost končí.

Gardenscapes hra 1

Hra si pro nás připravila chytlavý příběh, ve kterém, jakožto hlavní postava, získáváme honosnou rezidenci s obrovskou zahradou. O zahradu se však dlouho nikdo nestaral, a proto je v žalostném stavu. Nezbývá než vyhrnout rukávy a pustit se do její renovace. Nemusíte se bát, že na to budete sami. Vaši rezidenci spravuje nadšený sluha Austin, který vám bude během renovace vždy k ruce.

Gardenscapes hra 2

Splněním jednotlivých úrovní získáváte hvězdy, díky kterým můžete dostat svou zahradu opět do formy. Hra vám dává možnost přizpůsobit si části zahrady výběrem jednoho ze tří základních stylů. Další styly a dekorační předměty získáte v rámci sezónních nabídek nebo v individuálních či týmových soutěžích. Tvůrci do hry pravidelně přidávají časově omezené mini hry, v nichž soutěžíte s ostatními hráči o balíčky plné bonusů.

Gardenscapes hra

I v této hře máte možnost si postup ulehčit nákupem bonusů za reálné peníze a tuto možnost vám hra nezapomíná pravidelně připomínat. Není to však podmínkou a i bez placení si tak můžete užít více než dva tisíce zajímavých úrovní a hlavně – vaši jedinečnou zahradu, kterou vám budou všichni protihráči závidět.