World of Warcraft je online hra na pc

Už znáte počítačovou hru World of Warcraft? Což v překladu znamená Svět válečných řemesel? Jedná se o jednu z nejhranějších počítačových her současnosti. Hra byla vydána roku 2004 a způsobila ve světě obrovský boom.

World of Warcraft – recenze hry

Vedle single playerových počítačových her, které se objevovaly na trhu, v té době vznikl kult MMO RPG hry, který přetrvává dodnes, což znamená, že můžete hrát se svými kamarády společně.

Každý hráč má svou vlastní postavu, kterou si před začátkem hraní vybere z nabídky.

Může se rozhodnout, jestli se přidá k:

• Alianci: Člověk, Lesní elf, trpaslík a dále
  • Hordě: Ork, Troll, Blood Elf a dále

Každá z těchto postav se rozhoduje co bude jeho válečné řemeslo, čímž může být: lovec, válečník, mág, druid a podobně. Postavu si vylepšujete, sbíráte různé zkušenostní body, na základě kterých se posouváte o úrovně výš a výš. Svět World of Warcraftu je rozdělený na dva obrovské ostrovy: Kalimdor a Eastern Kindoms, dále na Northend, The South Seas, The Mealstorm, a ještě jedno planetu, která se jmenuje Outland.

Svět World of Warcraftu je tak strašně obrovský, že nikdy nemáte šanci prozkoumat ho celý.

Hrát tuto hru znamená odříznutí od reálného světa. Hra nejde projet, a bylo dokázáno, že je návyková. Je totiž naprosto skvělá a jedinečná. Hra se nedá nikdy dokončit, protože nemá žádnou ucelenou linku, i když celý svět Warcraftu vychází z knih které napsal Christie Golden. Hru předznamenala strategická hra Warcraft, která měla ve světě také velký úspěch.

world of warcraft

Můžete se rozhodnout, jestli se uchýlíte k serverům placeným, takzvané oficiální servery, anebo k neplaceným, takzvané „blizliky“. Hra stále prochází vývojem a ke hře vycházejí další a další datadisky. Po oficiální zahájení v roce 2004, přišel datadisk The Burning Crusade, pak Wrath of the Litch King, dále Cataclysm, Legie, Warlords, Mist of Pandaria, Battle for Azeroth a dále.

Hru všem vřele doporučuji, byla pro mě obrovským zážitkem! Nikdy bych se neodvážil říct, že čas, který jsem hrou strávil, byl čas ztracený.