Žába mlsající sladkosti ve hře Cut the Rope nemá chybu

I v dnešní době, kdy se vše kopíruje, může vzniknout hra, která bude originální, logická a ani po několika hodinách se od ní neodtrhnete.

Cut the Rope – recenze hry

Hlavním „hrdinou“ hry Cut the Rope je žába, která čeká s otevřenými ústy, až jí do nich spadne kobliha, dort, nebo jiná Vámi vybraná sladkost. Osobně preferuji koblihu :)

Cut the Rope 1

Jak je vidět na obrázcích, kobliha je vždy zavěšena na provazech, které je nutné ve správném pořadí přeříznout, abyste také efektivně sesbírali 3 hvězdy, jež jsou také cílem úspěšně dokončené úrovně.

Cut the Rope 3
Cut the Rope 2

V prvních úrovních hry stačí pouze „ušmiknout“ provaz tahem prstu po displeji telefonu či tabletu a kobliha spadne žábě do úst (tlamy). Další levely už jsou těžší, ale když se zamyslíte, co a jak udělat, pak to není problém dokončit. Ale čekají Vás pavouci lezoucí po provazech a při jejich dotyku spadnete a je konec úrovně, dále také pohyblivé lišty, které se hodí, abyste posunuli koblihu mimo dosah ostrých bodáků a mohla úspěšně opět doputovat až k žábě, nebo „fukary“, kterými posunete koblihu na místo, kam by se nedostala.

Tato hra se mi velmi líbí, sice v současnosti pařím víc Hill Climb Racing a Angry Birds, ale jelikož vyšel nedávno i Cut the Rope II, jehož recenze je zde, tak určitě neuděláte chybu i dílem prvním.

Cut the Rope 4
Cut the Rope 5

Doporučujeme:

Přečtěte si ještě

Dirt 4
PC

Dirt 4 – recenze závodní hry

V krátkosti by se dalo Dirt 4 označit za jakéhosi hybrida mezi Dirt Rally a Dirt 3. Z obou her si Dirt 4 vzalo to nejlepší a tak mohla vzniknout jedna z nejlepších závodních her současné doby.

My Little Blacksmith Shop
PC

My Little Blacksmith Shop – recenze hry

My Little Blacksmith Shop je simulace kovářského obchodu ze středověku. Dokážete si vydělat na živobytí jako kovář zbraní? Vyrábějte dýky, meče, palcáty a zásobujte své obyvatelstvo zbraněmi za tučný zlaťák.

The Past Within
PC

The Past Within recenze hry

Vývojářské studio Rusty Lake vešlo do povědomí hráčů svými důmyslnými point-and-click únikovými adventurami, u nichž se vám místy nejednou málem zavařily mozkové závity, a které na sebe letmo navazovaly nejen příběhem, ale také opakujícím se znepokojivým prostředím.