Zoo Empire – recenze hry

Počítačová hra Zoo Empire je již starším titulem, přesto se ale stále drží v počítačích hráčů, kteří si ji rádi zahrají i v dnešní době, vzdor tomu, že je na trhu již mnoho modernějších počinů. V Zoo Empire máte možnost pustit se do stavby vlastní zoologické zahrady a péče o ní.

Naučte děti, jak funguje zoo pomocí počítačové hry

Můžete buď zvolit volnou hru, během které máte takřka neomezené možnosti, můžete budovat výběhy, pavilony, sekce pro návštěvníky a dokonce třeba i lanovou dráhu, nebo vodní kanály ve vaší zoo. Pokud toužíte po trochu větší výzvě můžete se pustit do příběhu, ve kterém budete postupně navštěvovat různé zoologické zahrady a plnit úkoly. Začnete těmi jednoduchými jako je vyfocení určitých druhů zvířat a budete pokračovat až po řešení epidemie nemocí, nebo útěku zvířat mimo zoo.

Zoo Empire hra

Přestože grafika hry již není nejmodernější, stále jistě potěší většinu dětí, které mají rády zvířátka. Detailní záběry na jednotlivé druhy jsou velmi povedené a díky hře se navíc děti naučí mnoho o zvířatech z celého světa. Nejen to odkud pochází, ale také jaké jsou na daných místech klimatické podmínky, čím se zvířata živí, která jsou ohrožená a kterých je naopak velké množství. Nejmenší děti se tak klidně několik hodin mohou věnovat jen jednomu výběhu a stále budou mít co objevovat a jak vylepšovat péči o chovaná zvířata. Ty starší se naopak mohou zabavit budováním velké, prosperující zoo, což nemusí být tak snadné, jak se zdá.

Zoo Empire hra 2

Hra Zoo Empire tedy nabízí velké množství možností a sami budete překvapeni diverzitou akcí, kterým se můžete věnovat, zvířecích druhů i jednotlivých ukazatelů, které vedou k prosperující a vydělávající zoologické zahradě. Můžete se zabývat výzkumem, přerozdělovat peníze na reklamu, platit daně, nakupovat krmiva i najímat zaměstnance. Mladší i starší děti se tak na hře naučí nejednu dovednost.

Zoo Empire hra 3