Hřebčín u bílého potoka – recenze hry

Jedná se o počítačovou hru, stvořenou pro všechny milovníky koňského světa. Přenese vás z reality do kouzelného prostředí staré opuštěné stáje, která čeká na nového majitele, kterým se stanete vy. Jako první si vyberete hrací postavu. Zda-li muž či žena. Výběrem postavy to nekončí, protože je čas na výběr vašeho prvního koně.

Hřebčín u bílého potoka – recenze hry

Za prvního koně nemusíte platit a dokonce si můžete vybrat i plemeno a zbarvení, těch je ve hře nepřeberné množství, takže je skutečně v čem vybírat.

Hřebčín u bílého potoka

Vaše stáj se nachází v okolí rozlehlých lesů, palouků a hor. Součástí pozemku, který budete spravovat, je osobní dům, ve kterým budete bydlet. Za domem se nachází malá zahrádka, na které můžete pěstovat mrkve, které se budou hodit například při výcviku hříbat. Co se týče funkcí, které lze v domě provádět, máte k dispozici skříň. Zpočátku se jedná o základní kousky ale později můžete svůj šatník rozšířit do velkým rozměrů dle vašeho vkusu, či pohlaví.

Ve hře neexistují peníze ale zlaté podkovy, které získáváte dokončováním misí nebo například při vyjížďkách.

Další součástí stáje je i jízdárna, ve které prvotně cvičíte hříbata klientů a poté, co se vám odemkne reprodukční zařízení můžete cvičit i svá. Naproti jízdárně se nachází penzion, ve kterém můžete ubytovávat hosty, jenž jezdí na vašich koních. Pochopitelně z toho máte peníze ale také mnoho práce, protože je třeba koně udržovat v čistotě a toho jste schopni pouze vy. Za stájí se nachází velký výběh a reprodukční centrum.

Hřebčín u bílého potoka 2

Vyjížďky jsou ve hře rozděleny do dvou úseků. Zpočátku hry se dostanete na první level, kterým jsou louky a lesy. Jak z názvu vypovídá, můžete nalézt i průzračný potok, kterým můžete do určité části projet. Během vyjížděk jsou na určitých místech zlaté podkovy, které získáte, jakmile přes ně projedete. Každá podkova má jinou cenu a čím vzdáleněji se nacházíte od stáje, tím mají větší hodnotu. Podkovy také můžete získat při závodech, které jsou vyznačeny na určitých místech při vyjížďkách. tyto závody se hodnotí podle počtu chyb a času. Ve druhém levelu se vám odemkne možnost jezdit na hory, kde naleznete nové možnosti a nové zlaté podkovy.

Přeji příjemnou hru.

Doporučujeme další recenze: