Call of Duty: Mobile – recenze hry

Dnes se podíváme na tento herní snímek z řady Call of Duty, tentokrát ale na našich telefonních obrazovkách. Hra vyšla na podzim roku 2019 a nabyla nevídaného úspěchu jak u věrných fanoušků této herní série, tak i u nových hráčů, a překvapila ve velmi dobrém slova smyslu.

COD: mobile

Tvůrci hry si pro vás připravili hned několik možností hraní. První z nich je klasický Multiplayer pro ty milovníky rychlé akce, kteří si chtějí pořádně zastřílet a otestovat své nově získané zbraně nebo využít vzdušnou podporu a rozprášit své protivníky na dálku pomocí raket, dronů či jiných vychytávek. Multiplayer obsahuje team deathmatch, search and destroy a mnoho dalších herních módů, a také 14 herních map, z nichž některé věrní fandové CoD jistě poznají.

Call of Duty: Mobile

Další možností hraní je v dnešní době velice populární Battle royal, kde se ocitnete na ostrově pouze s holýma rukama, bez zbraní a vybavení, a je pouze na vás, kde budete vše potřebné hledat. Musíte však jednat rychle, protože hráčů je na jedné mapě 100 a vítěz může být jen jeden! V téhle části hry musíte pečlivě prohledávat dům za domem a vybavit se vším, co půjde, pokračovat do neustále se zmenšující zóny a hlavně přežít. Na mapě také budete mít k dispozici vozidla všeho druhu od motorek, čtyřkolek přes terénní automobily až po vrtulník, a dokonce i motorový člun. Pokud vás nebude bavit hrát samotné, tak si můžete zvolit i hru ve dvojici nebo čtyřčlenném “squatu“ buď s náhodnými hráči, nebo pozvat přátele. Bohužel věc, kterou by mohlo hodně hráčů považovat za velký nedostatek, je pouze jedna herní mapa.

Call of Duty: Mobile 2

Poslednímu hernímu módu si určitě přijdou na své milovníci zombie stříleček. Začínat budete ve staré dřevěné budově s pár spoluhráči, kde si budete moci kupovat zbraně, mystery boxy a různá vylepšení. Za každého pokořeného zombíka dostanete peníze na zmíněné zbraně apod. Zombie na vás budou útočit ve vlnách, obtížnost bude s každou vlnou narůstat a vždy mezi nimi budete mít pár vteřin času pro vše potřebné. Po pokoření všech nepřátel budete teleportováni do jiné lokality, kde na vás bude čekat nepřátelský boss, a když máte vyhráno, tak hra vylosuje odměny pro každého z vás podle toho, jak jste si vedli.

Celou hru zpestřuje mnoho eventů, denních úkolů a hlavně sezóny. Každá sezóna přináší celou hromadu nových skinů na zbraně, vozidla i postavu.

Minitransakce u této hry nejsou výjimkou, je jich tu opravdu mnoho a hra je možná až často hráčům předhazuje ve formě oken, co skáčou přímo v menu, a občas se proklikáváte i hned několika nabídkami najednou. Ve většině případů se jedná pouze o skiny a bez nich se hráč hravě obejde, dokonce se jich dá mnoho získat i běžným hraním a nakupováním ve Storu.

Call of Duty: Mobile 3

Když se budeme bavit o ovládání hry, tak ze začátku působí trošku těžkopádně. Jednou stranou obrazovky určujete směr pohledu a druhou směr chůze, do toho střílet, mířit, krčit se, skákat a tak dále. Ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že se na to dá velice rychle zvyknout.

Call of Duty: Mobile je rozhodně hra, co stojí za stažení. Věřím, že každý si v ní najde to své a hra splní všechna očekávání.

Call of Duty: Mobile 4