Spyro: Reignited Trilogy – recenze hry

Spyro je známá hra už od dob, kdy se ještě hrálo na PS1, ale doba jde dál a s ní i hry a herní konzole. Na PS4 můžete hru zakoupit jako trilogii, to znamená, že na jednom CD máte 3 hry. Spyro 1-3.

Cena je rozumná. Dokonce v samotném PS storu můžete trefit na slevu a hra vychází klidně i o polovinu levněji.

Spyro: Reignited Trilogy recenze

Co se týče samotné hry, tak není nijak zvlášť těžká. Díky vylepšené grafice, která je naprosto parádní. Barvy jsou skvělé a žádného kostkovaného dráčka už neuvidíte. Pro hráče, kteří jsou zvyklý mít ve hře češtinu, tak to se bohužel u této hry nedočkáte. Hra češtinu k dispozici nemá, ale pokud aspoň lehce angličtinu ovládáte, tak dialog, který probíhá mezi draky a kamarádem vážkou jménem Sparx si lehce domyslíte. Nicméně angličtinu ke hře skoro nepotřebujete. Na ovládání je jednoduchá, má vylepšené ovládání, takže to není nic složitého a k pochopení o tom, co máte dělat, ji také nepotřebujete.

Spyro hra

Spyro je malý fialový dráček, který v prvním díle, který se nazývá Spyro the dragon, musí osvobodit ostatní uvězněné draky, aby jste se mohli posunout dál. Při tom ohněm nebo rychlým krokem ničíte své nepřátele. Ve hře máte různé portály a v každém z nich je důležité splnit daný úkol. U prvního dílu to je osvobození draků. Dobře si pamatujte ve kterém portálu jste už byli, protože se občas stává, že zamíříte znova do toho stejného a pak vás to možná dokáže zvednout ze židle s větou ¨však tady už jsem byl/a¨.

Spyro hra 2

Druhý díl s názvem Spyro 2: Riptos Rage se odehrává v říši Avalar, zde Spyro a Sparx poznávají kamarády Eloru, Huntera a Professora, kteří je do této říše zavolali. Musí zde bojovat s nepřítelem Riptem, aby zachránili celou říši Avalar. Nyní jim začíná dlouhá cesta záchrany.

Spyro hra 3

Třetí díl Spyro: Year of the dragon – už v nadpise je nejspíše jasné o co se bude jednat a tím je oslava Rok Draka, která bývá jednou za 12let a to znamená, že jsou do říše přinesena nová dračí vajíčka. Ale i tady se objeví nepřítel Bianca, které se podaří ukradnout všechny dračí vejce. A tím začíná další, nové dobrodružství Spyra a Sparxe, kde musí najít všechny ukradená vejce, která byla rozdělena po několika světech.

Koupit hru

Podobné hry: