Valorant – recenze hry

Valorant je free to play hra, probíhající mezi dvěma týmy po pěti lidech. Cílem jednoho z týmů je bránit bombu, zatímco tým druhý má za úkol bombu zneškodnit. Každý z týmu má na výběr charakter, za který bude hru hrát. Charakterů je celkem jedenáct a odemykají se postupně během hry.

Valorant recenze

Každý charakter má své specifické vlastnosti a schopnosti. Jedna hra se skládá z 25 kol. V polovině hry se vymění týmy. Během hry můžete být překvapeni možnostmi, které Valorant nabízí. Při dlouhodobějším hraní ovšem můžete zpozorovat i určité nedostatky ve hře.

Valorant 1

Pozitivní hodnocení

Velkou výhodou samotné hry je také její free to play verze, což znamená, že je volně přístupná. I přes počáteční nelibost v grafice hry se jedná o poměrně dobře provedenou hru. Díky hernímu vzhledu se tak může hráč více zaměřit na efekty hry a na schopnosti jednotlivých agentů. Systém agentů je dobře propracovaný a v každé hře je možné hrát za jiný charakter. Během hry je také velmi dobře vidět odlišnost členů z jiného týmu. Během hry je důležitá komunikace mezi ostatními členy týmu společně s vymýšlením taktiky. Ta ve hře funguje jednoduše a bez problému, v rámci mikrofonu nebo chatu.

Valorant 2

Negativní hodnocení

Jako lehké nedostatky mohou působit zbraně. Vzhledem k poměrně velkému počtu druhů zbraní, funguje většina na stejném principu a moc se od sebe neodlišují. Oproti velkému množství zbraní stojí naopak malé množství map. Ve hře jsou pouze čtyři mapy, které se od sebe po geometrické stránce moc neliší a po delším hraní to může hráče odradit. Vzhledem k tomu, že se hraje především na precizní střely, je zneškodnění protivníka někdy jednoduché. Samo o sobě by to mohlo být neutrální reakcí, pokud tedy nejste v roli protivníka Vy. V tom případě musíte poměrně dlouho čekat na další kolo hry bez možnosti zapojení se do aktuálního kola.

Valorant