War Thunder – recenze hry

Toužíte létat a bojovat ve vzdušných soubojích tak, jak to vyprávějí staří pánové, kteří zažili druhou světovou válku, válku v Koreji, nebo ve Vietnamu? To vše můžete zažít díky hře War Thunder, která Vás dostane na všechna možná bojiště a vy se tak budete moci utkat online se svými protivníky nad mořem, pouští, ale i zasněženými vrcholky hor.

Na své si přijdou fanoušci letectví, ale i hráči, kteří s leteckými hrami, či simulátory nemají moc zkušeností, jelikož War Thunder nabízí hned několik režimů hry, které si níže představíme.

War Thunder – recenze hry

Jak jsme již zmínili, ve hře si můžete zvolit tři režimy hraní. Máte na výběr tzv. „Zjednodušené bitvy“ , „Realistické bitvy“ a „Simulátorové bitvy“.

War Thunder - hra

Zjednodušený režim je pro začátečníky, nebo hráče, kteří chtějí rychlou a živou akci, ale nemají potřebu zkoumat detailní ovládání letounu. Spustíte, letíte a jdete do bitvy. Pokud Vás sestřelí, tak máte v rezervě ještě další letouny, které můžete nasadit do stejné bitvy a pomáhat tak Vašemu týmu k vítězství. V tomto režimu hry máte dokonce pomůcku, která Vám určuje do jakých míst střílet, aby jste zasáhl soupeře.

Za to v realistickém režimu už máme pár věcí, které se přibližují skutečnému létání a mnohé hráče to může vyvézt z míry. Do bitvy jdete jen s jedním letounem a pokud budete sestřelen, v bitvě končíte.

War Thunder - hra 2

Nicméně průběh bitev v tomto režimu není tak dynamický, takže se nebojte, že se ve vzduchu ohřejete jen pár minut. V tomto režimu dokonce startujete ze země, takže potřebnou výšku nabíráte od nuly. Je zde i zakomponováno přehřívání motoru, takže letoun nemůžete hnát stále na plný výkon. Ukazatel předsazení střelby je také pryč, takže musíte opravdu dobře mířit. Tento režim je vhodný pro hráče, kteří chtějí reálnější souboje, ale nemají k dispozici joystick a více jim vyhovuje řízení myší.

Simulátorový režim je pro opravdové letce! Zde se letoun chová opravdu velmi reálně. Pokud utáhnete zatáčku velmi prudce, můžete čekat velkou ztrátu rychlosti a pád do vývrtky, takže se z lovce může rázem stát kořist. Letoun musíte vyvažovat v různých letových režimech a spoustu dalších věcí ze skutečného létání je potřeba znát. Zde zjistíte, že sestřelit jeden, nebo dva stroje je opravdu velmi těžké, navíc se ani nezobrazuje vzdálenost, nebo typ letounu. Vidíte prostě jen černou tečku, která se k Vám blíží.

Letouny

Na své si přijdou fandové všech strojů, jelikož ve War Thunderu jsou snad všechny známé i méně známe stroje významných leteckých sil. Můžete se těšit na dvouplošníky z meziválečného období, na legendy z druhé světové, jako je např. britský Spitfire a Hurricane. Jakmile se prostřílíte dále, můžete se těšit na proudové legendy typu MIG-15 a F-86 Sabre, kteři se utkali na Korejském bojišti.

War Thunder neváhejte vyzkoušet, nabízí totiž neskutečné možnosti pro všechny typy hráčů a to je na něm krásné!

War Thunder - hra 1