Ultimate Chicken Horse – recenze hry

Ultimate Chicken Horse je šílená multiplayerová hra vytvořená společností Clever Endeavour Games, vypuštěna na světový trh v září roku 2016. Hra se zprvu netěšila velkou popularitou, ta přišla až v posledních letech, kdy bylo rozšíření množství platform na nichž jste si mohli hru užít.

O čem vlastně hra Ultimate Chicken Horse je?

Koncept je velmi snadný. Tuto hru bych zařadil do kategorie odpočinkové, jelikož k jejímu hraní není třeba vynaložit moc úsilí. První co po zapnutí hry musíte udělat, je vybrat si postavu, za niž budete hrát. Na výběr je z několika zvířat, jako například kůň, slepice či mýval. Tyto postavičky si můžete v průběhu hraní vylepšovat, konkrétně tedy jejich vzhled.

Ultimate Chicken Horse

Po vybrání už je možné se pustit přímo do hry, v které máte za cíl doběhnout do cíle. Není to však tak jednoduché, každé kolo si vy i vaši protihráči vyberete jednu pomůcku či past, která by měla v průběhu dalšího snažení zneškodnit protihráče. Hra je velmi zábavná a vyžaduje velmi dobrou strategii, aby jste se zvládli dostat do cíle, zatím co ostatní ne.

Mé hodnocení hry

Opravdu bych chtěl vyzdvihnout koncept, který je nadmíru zábavný. Dává jistou volnost vaší kreativitě a chuti vyhrát, což každý hráč jistě náležitě ocení. Jak už jsem říkal, hra je jednoduchá a nevyžaduje velké soustředění, což může pro mnohé být též velkou výhodou, jelikož občas si u hry chcete prostě jen odpočinout.

Ultimate Chicken Horse 2

Abychom však nezůstali pouze u plusů, hlavním mínusem u této hry jsou bohužel opět servery, které nejsou zcela stabilní. Když se rozhodnete si zahrát online, často se čekání na zápas velmi protáhne. Další negativní věcí je malé množství map, kterých můžete dosáhnout v módu pro jednoho hráče. Hra by si určitě zasloužila update, jež by nám ukázal nové prostory a trochu by oživil hraní štamgastům této multiplayerovky.

Ultimate Chicken Horse 3

Kde si můžete hru zahrát?

Ultimate Chicken Horse začala na Microsoftu, Linuxu a Macu, odkud se pomalým tempem rozrůstala dál. Nyní si ji můžeme koupit i na PlayStation 4 v PS Store , Xbox One nebo konzoli Nintendo Switch.